mandag 22. februar 2010

Snø og vår


Har nettopp vært inne på facebook, det er mange som klager sin arme nød over snøen. Jeg må innrømme at jeg har litt problemer med å forstå sytingen og problemet. Ok, det er kanskje ikke så lett å komme seg fram alle plasser, og mange sklir og brekker ett eller annet, det er jo ikke kjekt. Jeg mener dette ikke er naturen sin feil, men rett og slett kommunen som ikke gjør jobben sin! Det brukes så mye penger på alle slags ting, som kanskje bare et fåtall mennesker har nytten av. De skulle heller prioritert det som alle har nytte og glede av, som f.eks snø/isfrie veier og fortau. Så kunne vi fått nyte det herlige været i fred! Tenk så priviligerte vi er, snart 3 mnd med flott vintervær! Vi har sluppet 10 grader og vannrett regn i uke etter uke, slik vi har hatt det de siste årene. Jeg personlig blir mye mer trøtt av regn og tunge mørke skyer rett over hodet! Jeg synes vi har vært heldige!!!! Snart kommer våren, med si herlige vårsol, nydelige krokuser og tullipaner. Etterhvert kommer det blader på trærne, grønt gress, vipa varsler vår og gjøkens koko gjør oss feststemte! Jeg tror våren i år blir en fantastisk tid jeg, vi kommer til å sette stor pris på den! :-)

Etter denne flotte våren, vil vi sikkert få en fantastisk sommer! Og da skal jeg le av alle dem som sitter der å klager på varmen mens de glemte hvordan de klaget på snøen i februar! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar