mandag 1. februar 2010

Kald på hendene


Har vært helt utenfor i dag. Dessuten får jeg liksom ikke varmen i meg, hendene er iskalde! Den følelsen jeg får av iskalde hender kan ikke beskrives. I gamle dager var jeg alltid varm på hendene, nå hender det ofte at de er som isbiter. Snodig. Det er heller ikke helt enkelt å skrive med fingre som er helt stive! :-)
Håper jo at skrivingen kan varme dem opp, men det ser ikke helt slik ut, skelver på henden gjør jeg og... ja ja, vinteren har vel sin pris.

Leste noe i avisa i dag, om IMPULS i imi-kirka. Det var så fint skrevet, ingen sarkasme, ironi eller latterliggjøring. Det var nesten så jeg fikk tårer i øynene! Som regel er det alt jeg nevnte som blir servert fra journalister når det gjelder kristne aktiviteter, eller total ignorering. Derfor var det en glede å kunne lese om noe slikt på samme måte som man kan lese om et turnstevne f.eks. Skulle nesten tro det var respekt...men det kan det jo ikke være?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar