lørdag 6. februar 2010

Helg!


Nå skal jeg gjøre litt husarbeid håper jeg. Har satt på en maskin med microfiller, etterpå skal jeg legge sammen og legge på plass klær. En fryktelig kjedelig jobb, but somebody has do do it!... Senere i dag skal vi besøke gode venner på Øksnevad, vi skal lage pai og salat sammen, 3 familier skal kose seg med god mat og Mgp i kveld.
Vi er besøkshjem for en gutt på 14, så han og tantebarna skal på Zonen på Klippen i Sandnes i kveld, så de ser vi vel ikke så mye til. Lillegutt må være med oss, men med så mange voksne å få oppmerksomhet av går det nok bra! :-)

Mannen er på jobb og tjener penger til familien sin, så nå har jeg på radioen, blogger litt og nyter at jeg har vasket badet. Deilig med alt som er gjort! Ønsker dere alle en riktig god lørdag! Hva skal du gjøre i dag da? Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar