tirsdag 16. februar 2010

Hva og hvorfor?


Det er mange hva og hvorfor i livet, mye vi ikke forstår. Jeg grubler ofte mye og over mange ting. Noen ganger er det spennende mens andre ganger kan det være litt stressende også. Heldigvis har alle disse grublingene, analysene og vurderingene, enten alene eller sammen med andre gjort meg så pass reflektert at jeg har dratt nytte av dem på mange slags vis. Noe har jeg kunnet bruke for å lage meg en mening, en holdning eller en undring i mitt eget liv. Noe har jeg også kunnet bruke til å bety noe i andres liv. Det er med ære og respekt jeg gir råd eller kommer med en betraktning/refleksjon. Noen ganger virker jeg kanskje bastant og hard, men alt er gjort i kjærlighet, slik er jeg nemlig. Jeg er så utrolig glad i familien og vennene mine. Dessuten har jeg en stor kjærlighet til alle mennesker som kommer i min vei, selv om jeg noen ganger kan bli helt satt ut av diverse årsaker. Jeg håper virkelig at jeg er en venn, at jeg har intigritet, for det betyr mye for meg. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar