søndag 21. februar 2010

En herlig dag!


Dagen i dag ble en koselig dag. Den begynte litt tregt, da jeg syntes det var riktig så deilig under dyna! :-) Men etter litt om og menn fant jeg ut at det tross alt er best å komme seg opp og i gang. Mye å gjøre! Husarbeid er det ingen som tar fra deg vet du! Klær må brettes, henges til tørk og legges på plass. Badet måtte reddes fra katastrofe- skittentøy, rydding og vasking måtte til. Jeg ønsker meg henge wc, fliser og ny dusj! Hvorfor vinner jeg ikke i vikinglotto???
Så var det støvrørking, rydding på kjøkken, mens mannen støvsugte før han gikk på jobb. Innimellom ble det faktisk tid til en kopp kaffi og litt 70% sjokolade, herlig!

Etter alt husarbeide fant jeg ut at siden mannen var på jobb, lillegutt på overnattingsbesøk så ville ikke jeg sitte hjemme alene. Snakket med noen gode venner og inviterte meg selv bort. Vi laget lasagne, nummi numm! Kikket litt på 3 mila og skøyter i OL og snakket om livet på jorda etter at Jesus har hentet alle sine, snakket om bønnesvar osv. Så i det hele tatt var jeg veldig fornøy med dagen og kvelden i dag... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar