fredag 19. februar 2010

En vanlig hverdag...


I dag stod jeg litt seint opp, etter at jeg hadde fått skolegutten avgårde, så la jeg meg nedpå igjen, dårlig vane det der.... Men etter en god kopp kaffi sammen med min kjære var jeg klar for dagen. Leste litt i avisa, satte på en maskin med klær, brettet og la på plass klær. Kjedelig, men en jobb som må gjøres uansett.
Etterpå var det å hente gutten på sfo, trening hos fysio en times tid. Så måtte vi jo ut for å handle karnevalsutstyr. Kunne laget et selv, men i den alderen er ikke det kult! Så da så... det ble Bacugan eller hvordan det nå skrives... Robin Hood visste han ikke hvem var, så der må vi nok tette noen hull ja. Handlet også noe garn, strikker luer. Strikket en til min niese, den ble så populær at minst fem seks venner har spurt om å få kjøpe den :-) Tenkte jeg skulle begynne i det små, så får vi se hva folk er villige til å betale. Hun er levende reklame! :-)
Etterpå var det middag sammen med svigerinne og hennes barn; kyllinglår, salat og gratinerte poteter- herlig torsdagsrett det vel? :-)

2 kommentarer:

  1. Hørtes i grunnen ut som en fin dag:) Men nå ble jeg nysgjerrig: hvordan ser den lua ut? Tror nesten du må blogge en sånn så jeg får se, hehe! Selv har jeg strikket to par votter med flettemønster oppå i det siste, du kan se dem i bloggen min, Det kreative hjørnet:)

    SvarSlett
  2. :-)
    Ja, jeg skal ta bilde når den er ferdig. Den luen jag allerede har strikket lånte hun bort til en som bor langt unna, så nå er jeg spent på om vi noen gang får se den igjen! :-0
    Den var svart med tyrkis dusk, to rette og to vrange hele veien :-) Strikken en i blått/svart med fargerik dusk til lilleguttt... skal få tatt bilde ja :-)
    Skal sjekke vottene dine, de høres fine ut! Flettemønster er for avansert for meg... :-)

    SvarSlett