søndag 14. februar 2010

Kjempekveld med klassen fra Hetland vgs!


Må innrømme at jeg kom med litt sommerfugler i magen, hvordan ville det bli 20 år etter? Men etter den første innledende runde var vi tilbake der vi slapp. Kvelden ble så vellykket som man bare kan håpe. Det er virkelig en flott gjeng! Praten gikk livlig i både mimring og oppdateringer om livet i dag. Så kjekt å få prate med dere! Jeg må nesten få si at jeg håper på en 25 års fest også jeg! Vi kan virkelig ikke la det gå 20 år til neste gang, da er vi jo 60! Jeg er gjerne med i planleggingskomiteen, men vil ikke være alene, så hvis noen andre melder seg, så kan vi få det til! :-)

Ellers ønsker jeg dere alle en riktig fin morsdag, Valentine og bollesøndag!

3 kommentarer:

  1. Hei! Den kaka så riktig god ut:)

    PS: Kunne du tenke deg å bytte navn på bloggen din? Jeg har en hage-/naturblogg som heter Monicas Hage, og den har jeg hatt i snart to år nå... Litt dumt at vi har samme navn kanskje?

    SvarSlett