tirsdag 2. februar 2010

Fra Gro



1. Jeg liker godt å se på tv, og en god film er toppen!

2. Jeg er fostermor.

3. Jeg er med i en bibelgruppe hvor vi har det så kjekt.

4. Jeg jobber som pedagogisk leder, men er ikke pedagog 24/7!

5. Jeg elsker å reise og har vært i mange land, særlig rundt middelhavet.

6. Jeg elsker å være kreativ! Liker scrapbooking (på min måte, ta bilder, male, strikke, hekle og mye mer.

7. Jeg elsker naturen og et naturlig levesett...


Jeg vet ikke hvem jeg skal gi den videre til, for jeg kjenner ikke så mange bloggere enda, men det er egentlig meningen at 7 andre skal få denne, så ta gjerne en med deg, men legg igjen navn og link til din side! Takk!

2 kommentarer:

  1. Joda, helt rett mht awarden:) Jeg har sett at du er fersk blogger, fulgte link hit fra Facebook, men jeg vet jo godt at du er veldig kreativ så awarden passet godt til deg.
    Jeg har to blogger, den ene er den som du har sett der jeg skriver om hva som helst, og den andre er den jeg blogger ting jeg har laget.
    Jeg og søsteren min dro i gang utfordringsbloggen Art Pieces for litt over et år siden hvis du er interessert, og til den hører det også til et forum. Du finner linker til alt sammen på bloggerprofilen min:)
    Legger deg til i blogglista mi nå hvis det er ok.

    SvarSlett
  2. Høres bra ut Gro! Jeg er virkelig i en læreprosess! :-)

    SvarSlett