fredag 8. april 2011

Våren er her!


I dag har jeg sittet ute å nytt det fine været. Herlig! Tatt en kopp kaffi med teppene rundt meg. Pakket meg godt inn, for jeg har blitt lettere forkjølet; vondt i hode, snue, frysninger på kroppen og litt ekkel hoste. Men jeg måtte bare ha litt frisk luft i dag. Føler jeg har vært for mye inne i det siste, savner å være mer ute. Håper på maaaange fine dager med god temperatur og sol!

Det kom en skoddesky seilende og jeg gikk inn igjen, skriver litt på bloggen og surfer på nettet. Nå skal jeg ned å slappe litt av på sofaen. Kanskje jeg setter meg ut litt i sola, som tittet fram? Godt med fleece i vårsola!

I kveld er det kosedag for oss 3. Norske talenter og kosemat. Blir hjemmelaget gryterett og litt brus :) Herlig med en rolig dag når man ikke er helt i form... Skulle vært hos min kjære venninne Merete, men må ta det igjen til en annen dag. Var virkelig ikke i form i dag...

Ønsker alle mine venner en flott helg! Nyt våren! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar