onsdag 27. april 2011

onsdagstravel

Først var det å få lillegutt ut dørene og avgårde til første skoledag etter påske. Så var det på med litt finere klær enn det jeg heiv på når klokka ringte "galtidligt"! I dag er det arbeidsdag og møte inne på BUF. Klargjøring i forhold til at vi nærmer oss mai og kursoppstart. Guri, begynner å kjenne sommerfuglene...

Så hadde vi felles middag hos min svigerinne og tantes to gull! :) Jaja, de må vel ikke lese dette for de er jo så store... 19 og 15 ;)) De andre gullene mine bor ikke her, så de ser jeg ikke så ofte :)

Etter middag var det trampett for lillegutt før han fikk et lite bad og kveldsmat.

Koselig dag!

Nå skal jeg prøve å lage ferdig sang til komfen til hun på 15. Legge inn bilder og dekorere. Så skal jeg lage et lysbildeshow med bilder som skal vises den store dagen. Jeg har laget invitasjoner, og de er sendt ut, bordkortene er ferdige og vi har handlet duker, servietter, lys og planlegger blomster. Tror både konfirmanten, mor og tante er fornøyde så langt...

Ha en fin fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar