mandag 25. april 2011

2.påskedag


Så er enda en herlig dag nesten slutt. Den begynte med fuglekvitter, barnelatter og så en god kopp kaffi med min kjære. Minstemann tok seg en tur ut på sykkelen. Han hoppet trampoline sammen med ungene i gata også.

Tidlig på ettermiddagen møttes 3 vennepar og vi koste oss med å koke egg, grille og se 3 bryllup på tv3 19.30. Det var en biker-babe fra Sandnes som giftet seg først. Skikkelig motorsykkelfest. I morgen er det visst ei litt sprø dame fra Haugesund som skal gifte seg. Kjekt å se hva de enkelte finner på...

Så reiste vi hjem og fikk minsten i seng. Jeg måtte få med meg Mord på Orientekspressen, har jo lest alle Agatha Christies bøker. Liker henne veldig godt! Nå venter jeg på nyhetene og så engelsk krim igjen, er litt hekta på krim jeg da... huff ;)

Nok en nydelig og velsigna dag går mot slutten! Tenk så er påske over for i år. Jesus lever heldigvis i mitt hjerte, selv om det ikke er påske :)

Klem til dere alle! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar