søndag 30. mai 2010

nye tak for nye dager...


Så har jeg kommet til det punktet i livet der jeg ønsker å gjøre noe for helsa mi. Jeg har i årenes løp prøvd tusen slankekurer ned ymse resultater.... Kilo raste av og dobbelt så mange kom på, så da gav jeg opp! Selv om jeg har lagt om kostholdet drastisk allerede er det lite som skjer, så nå skal jeg prøve en annen variant; lavkarbo. Altså lite karbohydrater og mer av sunt fett og flere proteiner, så får vi nå se. Oddsene mine er små pga ymse ting jeg ikke vil legge ut om på bloggen. Men humøret er på topp og det er også inspirasjonen!

Jeg har også begynt på Innersvingen treningsstudio for kvinner, og det er bare fantastisk! Har fått med meg noen gode venner, så nå er vi en gjeng som trener fast, neste hver dag faktisk! Hurra for oss!!!

På FB kan du se menyer og dietter på siden min, så om du også vil prøve så er det bare å henge seg på! :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar