onsdag 19. mai 2010

Mai


Så går vi igjen mot slutten av en måned, før jeg nesten har merket at den har begynt! Dette er nesten ikke til å fatte, men nå får jeg bare nyte det fine været og være tilstede med hele meg...
Slik er det når mye skjer, da går dagene fort!

I dag opplevde jeg noe flott! Vel, først var det et slag i fleisen; bilregning på 10500.- etter regningen på 4000.- og innbetaling av resten av ferien... mye på en gang for to kommuneansatte! Gikk litt i kjelleren, men så kommer en venn innom, han har blitt minnet om av Gud å gi en pengegave til oss- er det ikke flott? Da tenker jeg at sannelig, vi har en levende Gud!

Så ble dagen litt lysere...

Men nå ber jeg for en venninne som har opplevd mye vondt i det siste, så mye at hun frivillig la seg inn på psyk for å få en pause. Hun trenger en kjærlig venn.

Vi tenker at sola som skinner er en gave, en velsignelse. Den sprer sitt lys og gir oss alle energi, enten vi er mennesker, dyr eller planter! Ha en riktig god dag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar