lørdag 30. januar 2010

Husarbeid...


er vel ikke det kjekkeste jeg vet nei, men i dag har Lars og jeg prøvd å få gjort litt. Det viser jo igjen, men enda er det så mye mer jeg skulle ha gjort. Kjenner jeg er sliten nå, er sååå forkjølet- skal det ingen ende ta???
Da er det sannelig godt å sette seg ned litt, skrive på bloggen og bare slappe av. I dag er vi barnefri, så jeg og Lars skal virkelig kose oss(Det gjør vi med barn i hus også, men vi skal bare være oss 2). Vi må se mgp og ha litt god mat og god drikke. Sitte i sofaen bare vi to- gleder meg!

Det er litt rart dette med mgp, før fikk det meg til å føle meg ung men nå får det meg til å føle meg gammel... snodig!

2 kommentarer:

  1. Koseligt:-) kos dere masse:-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Vi har kost oss godt (på tross av hoste) og hatt god mat. Nå sover min kjære mens jeg hoster og nyter snøen- det er så vakkert! Klem!

    SvarSlett