søndag 17. oktober 2010

Hva gjør jeg for å slappe av?

Mormor og morfar i ungdommen


Høstkos på Vaulen

Lek med pc- program


Partylite.no

Har fått noen kommentarer på at jeg blogger og er på facebook, vel. Jeg får vel innrømme at å være på nett er som for andre å ta seg en tur på pub eller kino. Noen går ut og spiser, ser en film eller tar fram strikketøyet. Jeg gjør mange ting for å slappe av... Noen ganger blogger jeg, noen ganger er jeg på FB, noen ganger leser jeg interiørmagasiner, avisa og en kopp kaffi tar jeg hver dag, jeg holder på å strikke luer til barn i Romania, jeg holder på å male et bilde til Ceci. Jeg scanner gamle blder som jeg legger inn og jeg ser på tv... Jeg er kanskje litt hyper, men jeg har det bra! Hva jeg ellers fyller dagene med? Jo, jeg er fostermor, jeg er kone, jeg er søster, svigerinne, tante, svigerdatter, datter, venn, jeg er kursleder, jeg er selger, så ja, jeg har det travelt til tider, men jeg har det bra... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar