torsdag 22. juli 2010

Rydding og besøk


I går hadde jeg gjester og 1 av dem hadde ikke vært her før, så da er det ikke rart hjertet går i hundre og jeg er en smule irritert! Jeg rydder, tørker støv, støvsuger, vasker og baker! Ingen skal kunne si at dette er et snuskete hjem nei...
Jeg laget eplekake og hadde oppi noen solsikkefrø, det ble jammen godt! Serverte vaniljeis til, nam nam... Litt neimat for meg da, men det var det jeg orket å styre med...

I dag skulle jeg ha gjester igjen, så heldigvis var det ikke så mye å gjøre denne gang, siden jeg hadde gjort så mye i går. Litt rydding på kjøkkenet og litt godlukt fra Partylite og så er det bare herlig å stelle til. Dekket på ute på verandaen. Hjemmelaget laksepai og restene av eplekaka med vaniljeis. Herlig salat til og så er alt deilig i denne fine sommerkvelden!

I morgen skal vi besøke en venninne, jeg og Andreas. Gleder oss veldig til det! Har ikke sett henne og ungene siden begynnelsen av juni...

2 kommentarer:

  1. Måkje vera irriterte vettu:-) Det tar på kreftene det. Men klart det e slitsomt å villa ha det heilt på ein prikk.Eg vett det eg og. Ingenting må overlatas te tilfeldighetene; det kan vera slitsomt. Men det e jo sånn at me vil gi folk det besta me har. Hørtes altfor godt ud med det der eplegreiene. Det e ein ting eg aldri kan motstå :-) Me må vel finna på någe snart så dokker kan treffa oss og...det e sååå lenge siden eg såg deg at eg ikkje huske det lenger faktisk ka tid det va. Då e det gale hæ?
    Men nå drar me, eg ska legga meg for me reise imåråtidligt....så ka tid me e hjemma vett bare Gud. Ha ei fine uga!

    SvarSlett
  2. Bare irritert fordi jeg har sluppet det hele for langt! Men så er det jo den store gleden når alt er fint igjen da! :)
    Nei, det er for lenge mellom hver gang vi treffes... håper Fogn kan bli "landfast" en gang... Vi snakkes vel snart??? Kleeem

    SvarSlett