mandag 19. juli 2010

Interiør






Jeg må vel innrømme at jeg har mange svakheter og det er mange fristelser i livet mitt. Jeg er i allefall ikke perfekt nei... En av mange fristelser er interiør. Jeg får "Vakre hjem og interiører" fast i postkassen og gleder meg like mye hver gang! Ellers hender det at jeg ikke klarer å motstå fristelsen til å kjøpe andre blader også, enten det er "Boligpluss" eller "Maison". På nettet finnes kjempekjekke butikker som også pleier å friste... enten "Hjem kjære hjem" eller andre i samme gate. Men men, jeg får vel tilgi meg selv og la meg drømme meg bort til et hus med "blonder", malt panel, rutete vinduer, stort landlig kjøkken, badekar med løveføtter, fliser i rustikk stil og oldemor sine kaffikopper. Epletrær i hagen, ripsbusker og duftende roser. I mens jeg drømmer kan jo disse bildene glede mitt hjerte i min byleilighet ute på landet :)) dvs hjemme hos meg selv på Bryne...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar